divendres, 26 de desembre del 2008

SELECCIÓ FINAL DE CANÇONS I FITXATGE DE COL·LABORADORS

Arribats en aquest punt, ja estaven clares la majoria de cançons a versionar: Amor particular (que va ser l'iníci de tot), Que tinguem sort (que posteriorment varem triar com a tema de "batalla"), País petit, Despertar, Vida, Roda, Per un tros del teu cos, A cavall del vent, i A força de nits, que finalment va quedar fora del disc per donar entrada a dos temes pensats per fer amb la Mònica Green, L'Estació i Al Teatre, cançons, encara ara, bastant desconegudes pels seguidors d'en Lluís Llach. Més endavant, la selecció es va tancar amb Au blanca, un tema que en Lluís llach havia cantat a duo amb la Victoria de los Ángeles (jo ja tenia pensat que el fes amb la soprano Ruth Nabal, que ja havia col·laborat amb el "noiet" fent de Reina de la Nit a "El Somni de Mozart" al TNC) i amb la cançó Dibuix, que va ser un suggeriment de la seva "sogra" , en aquells moments, l'Àngels Gonyalons.

D'altra banda, em vaig posar en contacte amb el marit i manager de la Mónica Green, i un dia em vaig endur el "noiet" al Luz de Gas, on ella hi cantava cada dijous. Uns minuts abans de començar el seu show, vaig fer les presentacions i tant ella com el seu marit es van mostrar encantats de col·laborar en el projecte, i es va iniciar una relació entre el "noiet" i ella que encara avui continua.

Les fotos que podeu veure en aquest blog són, justament, del dia en que ambdós van gravar les veus del tema Al Teatre als estudis Beat a Beat de Barcelona (ara, BmesB). Com a anècdota, la Mònica, escoltant la gravació feta, es va emocionar i em va dir que "se li posava la gallina de piel".
Per això, en els anys següents, cada cop que ens trobàvem, em comentava la llàstima que sentia de que no hagués sortit el disc a la venda. Fins i tot em consta de que va intentar fer que el "noiet" canviés de parer, sense exit.

 
Clicky Web Analytics